Oh, ajad...
Kas selles The Times'i reklaamis oleks võinud reklaamisõnumit - uudised lühidalt ja teravaks ihutult - esitada ka mõne teise situatsiooni kaudu?
Kas pole ballett üldise ettekujutluse kohaselt pigem midagi igavat, pikka ja venivat. Ja kas pole ta tänapäeval üks parimaid klassikalise, traditsioonilise - s. t vanamoodsat kannatlikkust ja süvenemist (nautimisoskust) nõudva - kunsti võrdkuju?
Kuid just sellise sisu- ja tarbimiskontrasti tõttu on ballett suurepäraseks taustaks moodsa ajakirjanduse löövuse ja kiireltarbitavuse ideaalile.
Seejuures kannab ballett reklaamitavale tootele salamisi üle ka oma väärikuse, kultuurilise kaalukuse - ajaleht on küll kergesti loetav (milline kergus ses hüppes!), kuid pakub jätkuvalt väärikaid ja filigraanseid käsitlusi (milline klassikaline peenus ses hüppes!).
Sildid: reklaam
0 kommentaari:
Postita kommentaar
Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]
<< Avaleht