teisipäev, 30. detsember 2008

Pindpidevuseni


Tundub, et selle luulekoguga ("Su ööd on loetud") jõudis ka Asko Künnap omas laadis mingi täiuslikkuse, küpsuseni, mitte et sai "valmis", nii öelda ei kõlaks hästi... teised selle "põlvkonna" luuletajad (nomina sunt odiosa, s. t nimed on vihatavad) jõudsid selleni varem, eks te ise tea, aga ega ma nende kõigi teiste puhul ei oska - kohe lambist küll mitte - näppu peale panna sellele kogule, nendele kogudele, kus nad SELLENI jõudsid, selle oma sisemise potentsiaali maksimaalse kummumiseni, pindpidevuse piirini, teatud mõttes siis non plus ultra' ni. Künnapi selle kogu puhul, ma jätan selle endale meelde, see mulle NII tundub.
Rooste peeker ajab muidugi üle ääre (vist) juba mõnda aega - tilgub, nõretab, VOOLAB, nii see juba kord on.
Kui sisemine kõver tippu jõuab, ei tähenda see veel (enamasti) aastapreemiat.
Kellel ei oleks KÕVER, oleks ühtlane tõus? Kellel on, kellel võiks olla (teravalt) sakiline... eks paistab.
Nivoo (näiline) säilitamine on ka ik-ka-gi võimalik.
Oled sa juba lugenud, Ivar?

Sildid:

3 kommentaari:

Blogger Ivar Sild ütles ...

Kahjuks polnud mul esitluse ajal nõutavat summat kaasas... Ja hilisemal linnaskäigul muretsesin hoopis Arvi Siia... Aga eks ma millalgi jõuan...

kolmapäev, detsember 31, 2008  
Blogger Jaanus Adamson ütles ...

Ma ka ei ostnud seda, pole ka lugenud, kuulasin esitlusel.

esmaspäev, jaanuar 05, 2009  
Blogger Ivar Sild ütles ...

Ma olen niisama vilets luule kuulaja kui esitaja, sestap ma selle kogemuse baasil üldistusi ei tee... Aga igatahes on ta samm-sammult eneseületuse keerulisemaks ajanud, selle müstilise miski järgi, mis ütleb et siin on rohkem kui eelmises...

teisipäev, jaanuar 06, 2009  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht