teisipäev, 20. november 2007

Sacré Coeur

Henry Miller kirjutab romaanis "Quiet Days in Clichy":
“Ükskõik kust kohast ma sellisel päeval ja sellisel ajal Sacré Coeur’i Rue Laffitte’ilt ka ei vaataks, ikka sattun ma ekstaasi. Samamoodi on see mõjunud ka siis, kui olen nälginud või kui mul on puudunud koht, kus magada. New Yorkis ei ole ma aga leidnud ühtegi vaadet, mis minus ekstaasitunde suudaks tekitada, isegi kui mul oleks taskus tuhat dollarit.” – Kas mitte nälg ja magamatus ei olegi ekstaasi soodustajateks?
Lisatud pilt Sacré Coeur’ist ei ole tehtud muidugi Rue Laffitte'ilt. Kui oleksin Milleri romaani enne suvist Pariisis käiku lugenud, oleksin ilmselt juba üksnes seetõttu Rue Laffitte'il käinud, et järele vaadata, miks basiilika talle JUST SEALT nii mõjuv paistis.

Sildid: ,

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht