neljapäev, 18. märts 2010

Start a revolution


Haakuvalt mõni aeg tagasi postitatud reklaaminäidetega noorte sihtgrupi asendumisest (täisealiste) laste sihtgupiga.
Nagu näha, on itaallased teinud kevad-suveks 2010 Meltin’ Pot’ile reklaamikampaania, mis kutsub üles alustama revolutsiooni. Revolutsiooni teema kasutamises pole miskit tähelepanuväärset peale selle, et seda pööret (revolutsiooni), milleks üles kutsutakse, on varjamatult esitatud pöördena infantiilsuse suunas – see pole mäss kivistunud arusaamade ja institutsioonide suhtes, vaid lapsikult õnnis mängusõda, mille puhul isegi ei teeselda, et seda saaks või peaks tõsiselt võtma (kogu "radikaalsus" jääb kindlate seinte vahele, inside the box).
Revolutsiooniline ongi vaid see seninähtamatu pööre pehmesse infantilismi, ideaalsele beebitasemele.
Kui Diesel õhutas loovuse maskeeringus teismeliste stupiidsust (BE STUPID), siis Meltin Pot põrutab meile roosast ja pehmest armastusekahurist: BE A BABY



Meltin’Pot: "Start a revolution. The new MP 001"
Advertising Agency: Armando Testa, Milan, Italy

Executive Creative Director: Michele Mariani
Art Directors: Francesco Guerrera, Laura Sironi
Copywriters: Nicola Lampugnani, Maria Meioli
Photographer: JeanYves Lemoigne

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht